Vad händer på o med bloggen?

Loggar in på blogg.se och det ser annorlunda ut. Tydligen vill dom att man ska betala månadsavgift för att få tillgång till mer finesser och statistik och öka antal läsare till bloggen.
Jag tänker inte betala för att kunna skriva av mig och visa lite foton från mitt liv!!! Min blogg är lite av min dagbok.

Vi var ute och åt en god fredagsmiddag/försenad födelsedagsmiddag. Bland det godaste jag ätit i mitt liv var en filoinbakad chevre på salladsbädd med pinjenötter o lite honung. Alltså den var himmelsk. Restaurangen heter Table 20 i Kalmar och den är väl värd ett besök.

Kort inlägg men dagarna går vidare här hemma. Får se hur jag lyckas lösa bloggandet framöver.
Kram Lotta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0