Vintrig uteplats

Snö snö snö i mängder............... som jag inte gillar ett enda DUGG. Visst blir det ljust o fint ute, men
rädslan för att halka omkull är stor. På mitt bostadsområde är dom inte flitiga med att sanda tyvärr.

Så här ser det ut på baksidan av min lägenhet där uteplatsen finns:

Inte så värst mycke snö kanske på trägolvet men det räcker gott för mig och
katten vill inte gå ut heller.



Detta foto tagit från köksfönstret ut över lilla trädgårds tomten och rhododendron busken.
Längtar efter vårens grönska och se hur det knoppas överallt.



Tänk att kunna sitta ute på altanen och käka gott tillsammans med underbara
människor!! Den tiden kommer det vet vi alla- men längtan är stor från min
sida. Bilden ovan är från midsommar afton 2011, med all god mat!!



Bosse som grillade en skön sommardag 2011 på uteplatsen. Grönskan är ljuvlig runt oss.
Tänk att det blir sommar i år åxå och med den många härliga grill tillfällen. Finns inget
godare än en god grillad köttbit med tillbehör............ mmmmmmmmmmm

Men än så är det vinter och det är bara o gilla läget liksom.
Ha de gott i snöyran och kylan alla goa bloggläsare.
Kram Lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0