Påsken i bilder

Här kommer en liten bild kavalkad med tema Påsk!!!!



Vårt påsk pyntade matsalsbord med vackra ljuslyktor o påskliljor såklart!




Charmiga handgjorda påskkycklingar av flirtkulor- tillverkade av mig för massa år sen!!!




Påskmust är ett måste till Påsk såklart........




Servetter med Påsk motiv- javisst!!




Crazy galen höna (eller kanske tupp!!) pryder sin plats i köket.




Påskplantering o vackra ljuslyktor välkomnade oss på Strandnära, St Frö på Öland
där en smarrig fika intogs i solskenet.





Så här trött var Sudden efter flygturen på kvasten till Blåkulla under Skärtorsdagen,
"aldrig mer Matte att jag följer med dig på kvasten" .......... kanske han tänker :-)


Önskar lite sol o värme så altanen kan fixas iordning med bord, stolar o parasoll. Vill plantera mer blommor
i urnorna, få bukt på gräsmattan och kanske ta itu med tvätt av staketet o senare måla om detsamma.
Men var sak har sin tid. Lev o njut av varje minut!!!

Kram fr Lotta

Kommentarer
Postat av: Eva

Så fint du hade pyntat till påsk. Allt mitt påskpynt står kvar. Vill titta på det ett tag till. Men det blir bara idag också för imorgon flyger jag till sonen i London. det ska bli så kul. Hoppas att resan flyter på så jag är framme tidig fm .

Gulligt fikaställe Strandnära. Alldeles bredvid bor min väninna Solveig. Jag älskar att gå på stranden där och leta hjärtstenar.

Ha det gott.

Kram Eva

2012-04-12 @ 13:07:59
URL: http://evaspysselsida.telia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0