Före o efter bilder på vår lägenhet

Lägenheten har genomgått en stor förändring efter att jag o Bosse flyttat ihop. Två hem har blivit 1. Tycker att vi fått till det riktigt bra och framför allt funktionellt och snyggt disponerat. Vi ska ju leva och trivas i lägenheten är ju meningen.



Före bild, hörnan i hobby rummet där det stod en bäddsoffa innan.



Efter bild, samma hörna möblerad med byrå, fåtölj o läslampa. Min kista fick även plats här!!



Före bild, en av mina hyllor i hobby rummet med massa material.......



Efter bild, med nytt draperi som döljer alla prylar!! Blev kanonbra. Tyg fyndat på second hand- gillar återbruk!



Före bild, tom yta i vardagsrummet. Soffan flyttad närmre fönstret, här ska matsalsbordet in.



Efter bild, här är matsalsbord med stolar och sideboarden på plats. Tavlor upphängda. Allt blev jättebra.



Före bild, soffan flyttad o bordet borta. Gapar tomt!!!



Efter bild, tavlorna omflyttade o nytt bord på plats (syns ej här).

Tycker vi fått till en bra mix av "lite ditt o lite mitt". Ett trivsamt hem helt enkelt. Nu är nya sängar utprovade och beställda dessutom. Riktiga värsting sängar fr Kungssängen!! Ställbara dessutom, perfekt o kunna höja upp huvud änden eller fotänden. Vi kommer ligga som kungar i dom sängarna. Vi får vänta ett tag på dom- men den väntan är mödan värd :-)

Soliga goa hälsningar fr Lotta - som äntligen lyckats få till ett blogginlägg efter mycket strul med att ladda upp bilderna.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0