Vinster o kusinträff

Dagar läggs till dagar i december månad o snart är det jul. Längtar........... efter min son som jag inte träffat sen i somras och även min going Bosse som kommer o firar jul tillsammans med mig. Julhelgen är kort o intensiv detta året men man får njuta av dessa dagarna så gott man kan.

Jag vann ett litet pysselkit hos Lena Scrappar för ett tag sen. Kunde såklart inte låta bli utan satte igång fingrarna o pysslade ihop 2 kort av vinsten.



Här är det ena kortet, gillar verkligen stämpeln.



Jag har inga Pro Makers pennor, så målade med vanliga färg pennor. Ja ja det blev som
det blev - men skoj var det!!!

Igår kväll hade jag några kusiner hos mig för den årliga julträffen. Vi äter gott och mycket och
spelar julklapps spelet med stor inlevelse. Blir oftast huggsexa om paketen.



Jullandgångar åts med god aptit.




Syrran min o kusin Anneli vräkte sig i soffan o njöt av gotter fr bordet!!




Min fina ljuspåse - älskar den, är så vacker med ett tänt ljus i.




Julklapps spelet pågår för fullt, dessa paket roffade jag åt mig!!!




Sä här söt tomte kan man vinna i vårt julklapps spel. Med denna bild önskar jag er alla en skön
och mysig 3e advent.
Kram fr Lotta

Kommentarer
Postat av: Eva

Gu´ vad fina kort du gjorde av vinsten !! Man behöver inte ha Promarkers, lika bra med färgpennor. Nu är det inte långt kvar till jul, men här hos mig är det lugna gatan. Virkar lite, scrappar lite .Sen kommer det dagar/kvällar med full galopp. På söndag ska hela familjen 15 pers göra julgodis hos Lena. Det blir livat på Trollbacken. paketleken är jättekul. Den brukar vi också göra.Mysig tomte du vann !!!! Kram Eva

2011-12-13 @ 00:10:08
URL: http://evaspysselsida.blogspot.com
Postat av: Anne-Lie

Idag har mina tomtar också fått komma fram ur jullådan. Men jag har inte hunnit sätta ut alla på plats än. Jag måste ställa en fråga till dig. Jag tycker ljuspåsarna är så fina. Vad är det för tyg, linne eller bomull?

Ha det gott!

2011-12-15 @ 17:55:10
URL: http://www.skaparrgladje.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0