Idag blir jag sambo!!!

Jippie äntligen!!! Som jag längtat efter denna dagen. Dagen när min going Bosse flyttar in hos mig. Vi har inte träffats på drygt 2.5 månad, så jag kommer kasta mig i hans famn o krama honom hårt när han kommer framåt eftermiddagen.

Just nu håller dom på för fullt och fylla lastbilen nere i Malmö. Han har sina systrar med familjer till hjälp. Många kartonger är det plus en del möbler. och allt detta ska in i denna lägenheten- som redan är rätt full med prylar.
Visst har jag rensat, skänkt o sålt en hel del- så Bosses möbler ska få plats enligt våra beräkningar :-)

Det ska bli underbart och dela livet med en man igen. Dela vardag o helg, dela glädje o sorg- sida vid sida o finnas där för varandra. Hitta på roliga saker ihop helt enkelt. Tvåsamheten är att föredra trots allt.

Det blir timmar av väntan för mig nu......... tiden går sakta. Om 4-5 timmar är dom här o lastbilen rullar in på gården här. Jippie jag ska jubla o skrika högt då......... Äntligen!!!!



Om möblerat i vardagsrummet, tomt utan soffbord- men snart fylls det på
med andra möbler.





Här ska ett matsalsbord få plats........ med lite justeringar




Bosse o jag - så mysigt!!!

Önskar er alla en riktigt skön helg. Jag vet vad jag ska göra; packa upp flytt lådor!!
Kram Lotta

Kommentarer
Postat av: caroline

Fina ni är :)

2012-04-12 @ 12:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0