Lite nyheter för året

Pysslandet eller hobbandet. kallar det för både och faktiskt, har kommit igång rejält.
Hade ingen som helst lust eller kreativitet under sommaren. Men under september månad
hände något. Så sakteligen kom jag igång med tillverkningen. Jag vill ju gärna kläcka några
nya ideér varje år- men vad?? Det är alltid frågan..........
Visar här lite bilder på några av årets nyheter;



Pepparkaks gubbar i fimolera - så bedårande tycker jag själv!!!




Vita vintertomtar i en djup tavelram




Romantik på hög nivå!!! Ros tavla med budskap.

Julkort är skoj o göra. Brukar alltid göra ett gäng julkort till försäljning.
Hittade lite fina o roliga papper som jag ville göra nåt med.



Julkort á la Lotta!!! Söta pingviner på rad

På tur står en utställning på Oxhagshemmet i Kalmar. I 4 veckor ska
mina saker ställas ut till försäljning där. Hoppas det ska falla kunderna
i smaken. Alltid svårt o välja ut vilka saker man ska ställa ut- allt får
tyvärr inte plats i glas montern där.

Ha de gott alla i mörka november// Kram Lotta

Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Åh, så söta pepparkaksgubbar du gjort. Du är så duktig.

//Anne-Lie

2011-11-07 @ 20:40:58
URL: http://www.skaparrgladje.blogspot.com
Postat av: Efva - Alltid juligt!

Hej! Gjorde en sökning när jag sammanställde marknader i trakterna och hamnade här oh hittade dessutom att det var marknad i Kåremo. Men ojoj så fina tomtar du gör!! Undrar om jag får låna några bilder och länka till dig från min julblogg?

2011-11-10 @ 15:20:13
URL: http://juligt.tk
Postat av: Anonym

Ramen med med de vita tomtarna tyckte jag var jättefin. Vad kostar den och har du fler liknande ramar? //Caroline

2011-11-17 @ 17:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0