Kalas och tidigt julfirande

Min son fyllde år häromdagen men vi firade honom 1 dag innan. Hela 29 år har han hunnit bli. Konstigt tycker jag som mamma för det känns inte länge sen han tultade omkring med nån form av boll intill sig och dunka o sköt på allt omkring honom. Ja tiden den går fort men känner mig inte gammal. Bara kroppen som är skröplig!!
 
Favorit i repris, jullandgång fick vi på sonens kalas. Mycket välsmakande!!
 
Min goa son, det bästa jag har!!! Ja min sambo med såklart!!
 
Kul när ungdomarna gillar mitt hantverk. Denna fina ljushylla med vita tomtar har dom köpt av mig till sitt fina hem.
 
Min systers ena barnbarn är hos sin pappa vid julen så vi firade lite jul i förväg den 20 dec med henne o min systers dotter med pojkvän o hans barn. Vi var alltså ett gäng som samlades hos min syster för lite julmat och julklapps utdelning. Trevligt och gott och gemytligt var det.
 
En liten del av all den mat som dukades upp. Jag orkar inte äta av all denna mat-tog mest sill, lax och ägg och sen Janssons förstås.
 
 
Tydligen hade barnen varit mycket snälla för här fanns många julklappar minsann.
 
 
Tjejerna började leka direkt när julklapparna var öppnade, mycket i leksaksväg var det men även kläder.
 
 
Blir ju ingen snö denna julaftonen så då visar jag vintervita vättar istället och önskar er alla en riktigt
GOD JUL.
 
Vi får idag besök av min mamma och min syster med man. Vi ska äta lite julmat tillsammans framåt eftermiddagen. Både sambon och jag är rejält förkylda med hosta, rinnande näsa och tung skalle. Känns inget vidare när man inte mår bra. Svårt o få in julkänslan med tycker jag. Men nu är det julafton och vi gör så gott vi kan för att den blir bra.
 
Va rädda om varandra i juletider. Stor och varm JULKRAM fr Lotta

Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Jaså, du har också ett födelsedagsbarn dagarna före jul...min man fyller den 22 dec.
God julmat och många fina, spännande paket...precis allt som hör julen till. Ha ett fortsatt fint julfirande.
Kram!

2014-12-24 @ 20:04:53
URL: http://www.skaparrgladje.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0