Min födelsedag

Idag har ännu en födelsedag firats för min del. För 52 år sedan föddes jag på Kalmar BB.
Jag har blivit rikligt uppvaktad på olika sätt under dagen.



Denna vackra bukett fick jag av min going Bosse. Helt underbara blommor i vackra
finstämda färger. Doftar ljuvligt......... Blev så rörd och glad när blomsterbudet kom
med blommorna i förmiddags.



Min älskade son och hans tjej hade skickat denna vackra blomsterbukett och smaskiga
chokladpraliner. Jag älskar blommor av alla de slag så jag blev såklart jätteglad.



Ännu mera blommor som jag fick. Lila tulpaner är bara så vackra- gillar dom mycke.



En underbar blå hortensia fick jag från mina goa vänner som besökte mig häromdagen.



Av mamma och syrran fick jag lila duschdraperier och supersmarriga Mozartkulor



Kladdkaka med mandel, grädde o mandarinklyftor är inte fel till födelsefikat.

En glad, nöjd men trött Lotta tackar alla för en trevlig födelsedag :-)
Kram fr mig

Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Så många fina blombuketter och krukväxter du fått.

Här kommer en försenad grattishälsning.

Fortsätt nu att njuta av alla fina blommor och av den goda kakan )om det finns något kvar)

Kram!

2012-02-16 @ 07:20:15
URL: http://www.skaparrgladje.blogspot.com
Postat av: hanna åverling

2012-02-20 @ 22:19:15
Postat av: hanna åverling

vilken fin blogg du har super fin :)kram hanna åverling

2012-02-20 @ 22:21:31
URL: http://haag.blogg.se/
Postat av: Emmy

Grattis!! (i efterskott)

2012-02-29 @ 20:48:02
URL: http://eahorses.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0