Julklappskväll på Kläckeberga lantcafé

I onsdags kväll var jag, min syrra och 2 av våra kusiner på en mysig julklapps kväll på vackra
mysiga Kläckeberga Lantcafé.
Hela stora salongen var fint pyntad med vackra adventsstjärnor i fönstren o mängder av värmeljus
överallt. Marika som driver cafeét visade o berättade om olika produkter dom säljer inom heminredning,
smycken, mat produkter etc.
Vi njöt av gott kaffe o te, samt diverse goda bakverk eller en god smörgås.



Den underbara GG dieten anammade vi direkt!!!!




Mycke fint som såldes- jag köpte den lilla princess kronan med värmeljus




Rör inte Änglarnas tofflor under sängen............ låt dammet ligga!!




Denna vackra tavla fastnade jag för. Kreativ Insikt har en mängd fina tavlor
med tänkvärda budskap på.





Med denna bild och ett tänt ljus vill jag önska alla er därute en skön och
stämningsfull 1a Advent. Ta väl hand om varandra.

Kram Lotta

Kommentarer
Postat av: Eva

Jag måste åka dit och fika.Det var längesedan nu. Vad fina bilder du satte in i förra inlägget. Det var en trevlig julmarknad. Hoppas det blir bra i Bjursnäs. Ha nu en skön och myspysig adventshelg !! Kram Eva

2011-11-25 @ 18:07:06
URL: http://evaspysselsida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0