Sommaren är kort............ men härlig!!

Oj vad länge sen jag skrev något i min lilla blogg. Dagar läggs till dagar o plötsligt har en vecka gått, ja tom en månad går fort. Beror det på att man blir äldre för varje dag? Vill inte tro det- jag känner mig ung i sinnet ännu.......

Maj,juni o nu snart juli månad har passerat. Jag känner mig starkare för var dag, men ETT steg fram o TVÅ steg tillbaka gäller i mitt liv. Har råkat ut för ännu en Rosfeber infektion och därtill ett svullet, blått värkande knä efter "ett platt fall". Men det är världsliga ting och går ju över så småningom.

Öland har jag besökt vid några tillfällen. Denna härliga underbara Solens o Vindarnas ö.



Raukarna vid Byrum




Ölands norra udde



Självklart åt jag öländska specialitén Lufsa vid Sandviks kvarn. Mums!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0