Huller om buller tankar

Det är ett tag sen jag skrev ett blogg inlägg. Dagar läggs till dagar och tiden bara går.

Förra veckan var jag "under isen" rejält, däckade av cellgifterna. Dom käkar upp mig inifrån känns det som.
Slår aldrig fel, men biverkningarna börjar 2 dygn efter droppet med cellgifterna gått in i min kropp. Så på lörd kvällen började värken sprida sig i mina ben. Skit åxå vad jobbigt det är.

Mitt humör blir så dåligt, nedstämd och rejält trött i både kropp och själ. Värken, orkeslösheten, dålig smak i munnen, domningar och känselbortfall i vänster fot. Därtill svettningar som gör mig så kokhet och matt på samma gång. Hatar dessa klimakterie svettningarna - dom slår till både dagar och nätter. Aldrig känner man sig fräsch precis.

Slut gnällt nu!!! I fredags hade jag kusiner på besök. Den sedvanliga kusinträffen alltså. Vi gör det enkelt för oss, beställer och hämtar pizza eller sallad på närmsta pizzeria. En kväll full av tjej snack, käk och Lets Dance på tvn - kan det bli bättre en fredags kväll. Jag var rejält trött när gästerna gick framåt 00.30, men det var en skön trötthet.



Lördagen var en lugn dag med mycket vila och en stunds sömn mitt på dagen, sen blev det Melodifestival på kvällen. Jag gillade Brolles låt o hans framförande, likaså Sannas låt- tur dom gick direkt till Globen.

Söndagen startade lugnt. På eftermiddagen skulle min farbror med kvinna komma och fika hos mig. Jag fyller år i dagarna så det var lite födelsedags fika och det är ju alltid trevligt. Även mamma och min syster med man kom och fikade.
Jag fick en teburk fylld med te, duschcreme, en flaska vin, lotter, gele hjärtan.

Idag på Alla Hjärtans Dag kom en kompis förbi med en blomma- sånt värmer verkligen och gör mig så glad. Har även fått massa Hjärtliga hälsningar på mobil, mail och på Facebook såklart. Kära vänner lyser upp min dag.

Så till alla er som läser min blogg; goa hjärtliga kramar till er alla fr mig

Kommentarer
Postat av: Eva

Fyller du år endera dagen ???? Då måste du ha en födelsedagshälsning från mig vare sig det är för sent eller för tidigt. Härlig och spännande bukett du fick. Hoppas det var vinst på lotterna. Kram Eva

2011-02-16 @ 10:03:25
URL: http://evaspysselsida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0