Lättnad o glädje

Jag är så glad och lättad. Mitt återbesök på gyn mott gick bra. Detta var min 3e åter kontroll efter min äggstocks cancer. Vid denna tiden förra året hade jag fått min 3e cellgifts behandling och jag var jätterisig. Mådde skit av behandlingarna - fick många jobbiga biverkningar. Men nu är nu och läget är annolunda i positiv bemärkelse.

Min ängslan o stora oro har jag burit på ett tag inför läkarbesöket. Men det släppte så fort jag kom in på mottagningen. Min läkare är duktig o förklarar bra samt besvarar alla mina frågor.
Allt var verkligen bra. Undersökningen visade inget avvikande eller misstänkt. Gud va skönt och höra, en tung sten föll från mitt bröst!!!

Det var med lätta steg jag gick från sjukhuset denna onsdag i december.



Nu ser jag fram emot julhelgen. Här ovan en mandelmussel magnet som jag tillverkat. Vi ska tillsammans
ha en Hjärtlig Jul. Min kille Bosse kommer till mig o firar jul tillsammans med mig, min syster m familj o min mamma. På julaftons kväll kommer min son o hans flickvän och vi ska ha en mysig kväll o även juldag tillsammans. Var ett tag sen jag träffade sonen-så jag längtar enormt efter och träffa dom.

Vi ska även hinna med besök i kyrkan under midnattsmässan och en musik konsert på Öland under Annandag jul. Lite trevliga möten med kompisar ska vi åxå klämma in. Ska bli trevligt på alla möjliga sätt.

Självklart blir det mycke god mat, godis och annat onyttigt :-D



Min mysiga goe son och hans tjej.

Önskar alla mina bloggläsare en riktigt GOD JUL. Ta hand om varandra, ha skoj- skratta mycke. Sjung
massa fina jullåtar, dansa kring granen om ni har plats för det, ät o må gott.........

Gosig julkram fr Lotta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0