GOD JUL

Jag önskar er alla en riktigt GOD JUL. Ta det lugnt o rå om varandra rejält under julhelgen. Massa mys
och gott att äta blir det garanterat. Umgås med släkt och vänner såklart. Jag har min going hos mig o
framåt kvällen kommer sonen o hans tjej- ska bli så mysigt o äntligen få träffa dom.

Granen klädde vi i torsd kväll:



Många röda kulor och guldglitter blev det. Blev bra tycker jag, var några år sedan jag
hade julgranen framme o klädd. Nu blev det äntligen av när mannen i huset finns på plats!!



Gamla fina tomten står på sin vanliga plats och halmbockarna bredvid. Som det ska vara.
Julklapparna fattas under granen ännu.........



Hoppas tomten kommer till alla er som varit snälla under året. Är väl tveksamt om jag
skött mig och varit snäll - det återstår o se......

Ha nu en riktigt mysig o härlig Julhelg.
Julkramar fr Lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0